marți, 14 octombrie 2014

Tableta sufletului meu!!!


Se stie ca suntem generatia tehnologiei, a calculatorului. 
Am observat la majoritatea prietenilor inclusiv la sora mea ca si-au achizitionat tableta. Initial, am zis ca totul este doar o fita, de ce ai nevoie de  o tableta, daca exista smartphone-uri sau laptopuri. Nu i-am vazut utilitatea considerand ca totul este doar un capriciu si de fala, sa fii in trend cu ceilalti.
Dupa o anumita perioada, m-am gandit sa aflu ce reprezinta tableta si care este utilitatea ei. 

  • Ce este o tableta

Tableta este un computer portabil integrat intr-un display touchscreen cu dimensiuni mai mari decat ale unui telefon mobil.
Utilizarea dispozitivului se bazeaza pe atingerea ecranului tactil si pe folosirea unei tastaturi virtuale pentru redactarea textelor.
Practic, tableta reprezinta un produs de nisa care combina portabilitatea si display-ul touchscreen ale telefoanelor mobile moderne cu functionalitatea unui netbook sau laptop.

  • Avantajele unei tablete

In stadiul actual de dezvoltare, tabletele satisfac in primul rand, nevoia de divertisment.
Internetul a devenit parte integrata a vietii multor tineri, iar tabletele iti permit sa navighezi pe site-urile referate, experienta de utilizare fiind net superioara comparativ cu telefoanele mobile atorita display-ului generos, care in unele cazuri este mai mare decat cel al nui netbook sau ofera o zona de lucru mai larga, datorita rezolutiei superioare.
In plus, tot tabletele iti permit sa vizionezi filme, uneori chiar si in format HD, sa asculti muzica, dar si sa intri in lumea jocurilor complexe realizate special pentru astfel de dispozitive.
Daca te gandesti la partea practica a lucrurilor, tabletele iti vor fi de asemenea folos: poti sa raspunzi rapid la e-mail-uri urgente, sa editezi minimal grafice in documentul Excel sau sa citesti o carte in format  PDF.
Toate acestea le poti face si de pe telefonul mobil sau laptop, dar tableta asigura un raport ideal intre functionalitate si ergonomie.


  • De unde achizitionam o tableta

Pentru achizitionare unei tablete putem incepe prin a vizita  magazinele de renume astfel incat poti sa vezi fizic produsul care iti place si poti sa il testezi sau din magazinele online pentru cei care cunosc sau nu produsele si doresc sa economiseasca timp. 
In oricare dintre aceste magazine poti beneficia de promotii, reduceri substantiale care nu te vor lasa sa treci cu vederea la asemenea oferte. 
Tot ceea ce trebuie e sa urmaresti din timp produsul pe care ti-l doresti sa prinzi o oferta buna si sa il cumperi cat mai repede, pentru ca se stie orice ofera buna nu rezista foarte mult, stocurile sunt limitate si daca mai stai pe ganduri, s-ar putea sa ramani pe dinafara.

In urma acestei documentari, mi-am schimbat radical parerea despre tableta, i-am inteles utilitatea si chiar imi doresc sa achizitionez una, atat pentru mine cat si pentru fetita mea, cand se va face putin mai mare. 
Am reusit sa gasesc o minunatie de tableta, imi place foarte mult, atat din punct de vedere al designului cat si din punct de vedere al versatilitatii, este o tableta 4G, cu o autonomie foarte buna, tableta care iti asigura mobilitate in orice aplicatie doresti sa o utilizezi. Mi-ar placea sa o folosesc in special pentru a pastra legatura cu prietenii, desigur voi apela si la camera foto cand doresc sa fac instantanee, sa o surprind pe fetita mea in diferite momente haioase pentru noi, este tableta care indeplineste toate nevoile mele,  este TABLETA SUFLETULUI MEU!





Si desigur, am gasit si pentru fetita mea o tableta foarte draguta  care sa o foloseasca la diferite joculete interactive ce ii vor dezvolta creativitatea, imaginatia si perspicacitatea, o tableta de 7,85 " ce mi-a atras atentia prin performanta sa si care iti asigura un confort in utilizarea aplicatiilor de pe tableta! Cu siguranta, isi merita toti banii!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu