vineri, 10 octombrie 2014

Tableta mult dorita - nJoy Devi B700!

De foarte mult imi doresc o tableta, pana acum nu am reusit sa o cumpar, au fost alte prioritati in viata noastra, perioada sarcinii cu multe controale, apoi nasterea fetitei noastre si desigur a urmat botezul celei mici, toate au necesitat contribuita noastra cu bani, ceea ce a amanat visul meu de a avea o tableta, insa nu a fost asa de important si urgent la momentul respectiv, pe primul plan a fost fetita noastra.
Asa se intampla cand devii parinte, renunti sa te gandesti la tine si pui pe primul plan copii, devii mai responsabil, te maturizezi si iti organizezi viata altfel de cum ai facut-o pana acum.
Insa acum a venit in sfarsitul momentul sa pot achizitiona una, si nu orice tableta ci una care sa se potriveasca perfect nevoilor mele.
Zilele trecute am dat un search pe google si am ajuns pe site-ul nJoy si imediat mi-a atras atentia tableta Devi B700, o tableta echipata cu un ecran LCD ce ofera o rezolutie de 1024 x 600 pixeli. Indiferent daca citesti o revista sau o carte, vizionezi filme sau poze ori te delectezi cu un joc, ecranul de 7 inci iti ofera o imagine clara de care te poti bucura oriunde te afli.
Ce m-a atras mai mult la ea este  faptul ca are un design usor si subtire avand o carcasa de doar 9.8 mm grosime si o greutate  de doar 330 de grame este foarte usor de tinut in mana si poate fi manevrata fara probleme in timpul jocurilor.
Devi B700 este un instrument portabil de joaca excelent pentru copii, datorita structurii solide si a carcasei usoare din aluminiu, ceea ce imi pemite sa-i pot da fetitei mele ocazia de a juca diferite jocuri interactive  specifice varstei ei si sa isi poata dezvolta imaginatia, perspicacitatea.



 Devi B700 este echipata cu un procesor Dual-Core Corte A9, ce ruleaza la 1.2 GHz sustinuti de 1 GB de memorie DDr si 8 GB memorie interna cu posibilitatea de extindere printr-un card microSD. Pentru a imbunatati experienta jocurilor, tableta are un procesor grafic de SGX540 care face ca jocurile sa ruleze usor.
De asemenea, este echipata si cu un sistem de operare Android 4.2.2, ceea  ce iti permite o lume plina de aplicatii de care  te poti bucura  doar cu o simpla atingere. Detaliillle finisajului si caracteristicile tehnice fac din tableta Devi B700 un gadget  cu un raport pret-calitate foarte bun, il poti gasi pe nJoy la pretul de doar 279.90 Ron cu o garantie de 24 luni, iar pentru baterie 12 luni.
Site-ul nJoy iti asigura o garantie Pick-up & Return pe toata perioada de garantie a tabletei oriunde in tara.

In interiorul cutiei poti gasi pe langa tableta: un incarcator casa, un cablu Micro USB, un cablu OTG, un manual de utilizare si bineinteles certificatul de garantie. 


Cu Devi B700 pot sa citesc cartile mult dorite online fara nici o problema, pot da fiicei mele sa se joace diverse jocuri, pot face poze si filmari oriunde, pot asculta muzica, pot face tot ceea ce imi doresc.
Va recomand cu incredere o tableta minunata la un pret foarte bun, accesibil pentru toata lumea, este o tableta pe care o vei adora, pur si simplu, are un design modern si este foarte subtire, usor de manevrat.
In final, m-am gandit la un slogan: nJoy - Enjoy your life with us!!!

Ce parere aveti, nu li se potrivesc acest slogan? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu