miercuri, 15 octombrie 2014

Logo1 - succesul afacerii tale

Orice anteprenor doreste sa isi puna baza propriei afaceri, incepand de la domeniul pe care sa se axeze, apoi trecand la locatia sau sediul unde isi va desfasura activitatea, un lucrul foarte important si care nu trebuie uitat sau neglijat este alegerea denumirii propriei afaceri si ca aceasta sa aiba un impact vizual viitorilor clienti trebuie sa fie realizat intr-un mod cu totul deosebit.
Cumnata mea si-a dorit foarte mult sa isi realizeze propria afacere, a dorit un loc unde lumea sa vina pentru a se relaxa, sa socializeze si sa se simta confort astfel incat s-a gandit sa deschida o terasa.
Avea o multime de idei, unde sa fie locatia pentru a avea vad comercial, cum va amenaja interiorul si exteriorul terasei, ce anume sa ofere propriilor clienti, insa nu a apucat sa gaseasca o denumire a propriei afacerii.
Prin urmare, ne-am gandit sa ii dam o mana de ajutor, i-am propus niste variante  din care sa isi aleaga, nu am fortat-o, trebuia sa gaseasca denumirea care sa reprezinte propria ei afacere, si DA, a ales ceea ce ii placea cel mai mult.
Dar pentru ca nu numai numele firmei este important, ci si prezentarea acesteia poate face de 100 de ori mai mult. Si de ce spun asta pentru ca oriunde mergem la cumparaturi, vedem preturi de exemplu 49.99 lei, 2.99 lei, 35.99 lei, acestea au un impact  vizual asupra noastra, ne atrag mai mult pentru ca gandim ca sunt mai ieftine etc., asa ca in cazul nostru putem spune ca cumnata trebuie sa se orienteze catre un design pentru numele firmei ei, dar cum???
Ea trebuia sa gaseasca un logo pentru afacerea ei si care sa ii aduca succesul mult dorit.  In acest sens, ne-a fost de mare ajutor site-ul  Logo1, unde am putut vedea multe din modele de design logo firma, ne-a placut foarte mult ce am vazut si ne-am gandit sa ii contactam.


Am ramas foarte suprinsi de promtitudinea de care au dat dovada, au realizat  totul intr-un timp foarte scurt si  rezultatul a fost de o calitate deosebita. Am fost cu adevarat impresionati de profesionalismul lor si de tot. Nu avem ce sa le reprosam, sunt experti in realizare design logo, nu degeaba  sunt Nr 1 in acest domeniu.
Le multumim pentru tot sprijinul acordat si nu regretam ca am apelat la aceasta firma minunata.
Daca si tu esti la inceputul intemeierii propriei afaceri, nu uita si fa-ti un logo pentru succesul afacerii tale!
Logo1 este alegerea potrivita pentru tine!
De ce ? Pentru ca au peste 500 de proiecte logo realizate, sunt de 10 ani pe piata, sunt o echipa de profesionisti cu experienta in design logo firme, marketing si vanzari, ai un numar mare de optiuni din care poti alege varianta finala de design logo, carti de vizita, foi cu antet, mape de prezentare, bannere si toate la un pret foarte bun.

Ai incredere in Logo1!

Cu ei nu dai gres niciodata!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu