luni, 13 octombrie 2014

Be Cool! Be Imperator!!!

In ziua de astazi, majoritatea persoanelor  vor sa fie in trend, sa aibe o garderoba noua care  sa contina cele mai fashion tinute si de asemenea cele mai deosebite si unice haine, poti gasi oriunde online dar cu siguranta ceea ce vor gasi pe site-ul Imperator nu vor gasi nicaieri.

Intamplator am aflat de acest site, in dorinta de a face cadou fratelui meu ceva deosebit, el este genul  care isi schimba garderoba in functie de moda, ma gandeam sa ii iau ceva gen streetwear, iar ceea ce mi-a placut la acest site este ca poti gasi produse de foarte buna calitate, modele deosebite in trend, gen urban precum si faptul ca au niste preturi bune, accesibile tuturor.
Aici poti gasi branduri de exceptie cum ar fi : Crooks & Castles, LRG, Cayler & Sons, Jordan, HUF, Air Max!






  Am gasit un tricou  CROOKS AND CASTLES SQUAD LIFE RAGLAN WHITEcare i s-ar potrivi perfect, este cu maneci lungi si are un model interesant pe bratul drept iar pe cel stang este inscriptionat denumirea brandului Crooks & Castles.

Un alt produs care i-ar placea si cu siguranta s-ar potrivi cu tricoul de mai sus este  LRG CORE COLLECTION SS DENIM JEANS o pereche de blugi marca LRG din bumbac 100 %, foarte moderni si care mi-au placut foarte mult.


Pentru ca tinuta sa fie una completa m-am gandit sa optez pentru o pereche de ochelari foarte draguti Crooks And Castles The Ladron Noir Sunglasses si adidasi negri AH BY ANDROID PROPULSION HIGH BLACK .

Si nu am putut rezista si mi-am ales si eu cateva produse care m-au atras si m-ar avantaja, purtandu-le intr-o tinuta casual, la o iesire cu prieteni : o bluza ROOK BEAST BLACK, o fusta CIVIL STREET QUEENS BLACKsi o pereche de adidasi NIKE AIR MAX 1 PREMIUM BASE GREY/WHITE GLACIER.



Sunt convinsa ca aici veti gasi foarte multe produse care sa-ti fie pe plac, te face sa te simti original prin modele expuse gen streetweak,urban, se adreseaza tuturor tinerilor si nu numai. Sunt tinute lejere si foarte comode, te vei simti bine in pielea ta si iti confera mai multa incredere in tine!  Va recomand cu incredere  acest site! Daca vrei sa fii COOL, alege IMPERATOR!!!

Motto-ul care li s-ar potrivi este:

BE COOL!!! BE IMPERATOR!!!


Kisses for all! 

And don't stop to be yourself in Imperator clothes!!! :x :x :x


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu