miercuri, 7 august 2013

Vom avea un bebe!!!

  • Astazi, sunt foarte fericita!!!
    Voi mai astepta cateva zile si voi reface testul de sarcina pentru confirmare. Ma gandesc sa fac o programare pentru o ecografie de sarcina sa-mi confirme sarcina!!
  •  Sunt nerabdatoare sa va spun ca am facut testul de sarcina si a iesit pozitiv. Ce-i drept, cea de-a doua liniuta nu a fost un roz foarte accentuat insa in comparatie cu teste de sarcina efectuate in luna iulie este o mare diferenta.
  • I-am spus iubitului meu dupa ce a venit de la servici. Cand a primit vestea, nu a stiut cum sa reactioneze, era uimit, ne-am dorit amandoi acest bebe, iar de cand ne-am hotarat pana acum, totul s-a intamplat foarte repede, si-a revenit dupa veste si era nespus de bucuros.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu