luni, 26 august 2013

Prima ecografie!!


  • Emotii mari!!! 
    Tati era nerabdator sa vada bebele si sa fie confirmata sarcina! Ne gandeam, doamne fereste, sa nu fie o sarcina extrauterina si vroiam sa decurga totul bine.
    Si a ajuns momentul nostru sa intram....am vazut pentru prima data cat de micutz era!! Imi venea sa lacrimez de bucurie si emotii!!! Doamna doctor ne-a confirmat sarcina, este in regula si are  4 saptamani, fara a lua in calcul prima zi a ultimei menstruatii!
    Parintii inca nu i-am anuntat, vroiam sa mai asteptam putin...pentru confirmarea sarcinii.
  • Am avut programare la ora 15.30, insa a trebuit sa mai asteptam....intre timp, am stat de vorba cu alte paciente si am fost felicitati pentru aceasta realizare a noastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu