miercuri, 1 ianuarie 2014

Sarbatori fericite alaturi de cei dragi!!!

  • Bebelina noastra draga,  de sarbatori am petrecut foarte frumos!!!
    In Ajunul Craciunului, am stat in compania prieteniilor iar in prima zi de Craciun am fost in vizita la parinti, am petrecut in familie!!! Nicaieri nu e mai bine decat acasa cu familia!!! A doua seara de Craciun am petrecut-o alaturi de nasii nostri, a fost foarte frumos!!! Iar de Revelion, am mers la o familie draga noua care au 2 copilasi minunati si am petrecut impreuna!!
    Au fost niste sarbatori minunate in care i-am avut alaturi de noi pe cei dragi noua!!
    Bebelina mica, am inceput sa ne gandim la un nume pentru tine care sa ti se potriveasca!! Mami te alinta in fiecare zi si te iubeste!!! Si tati, bineinteles!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu