joi, 23 ianuarie 2014

Raceala in timpul sarcinii

  • Bebelusha noastra scumpa, 

    A trecut ceva vreme de cand nu ti-am scris. Am avut mai multe evenimente in ultima perioada datorita carora nu am mai apucat sa-ti povestesc. Iubita, mami a trecut printr-o raceala mai puternica cu o tuse ce nu se mai oprea, nici tu nu te-ai simtit in largul tau, doar te-am deranjat fara sa vreau cu aceasta stare. Intr-un final, am putut sa scap prin ceaiuri de lamaie, sirop de muguri depin si propolis, vitamina c si la recomandarea medicului am luat bromhexin, datorita caruia in 2 zile mi-am revenit.Bebelina mica, am ajuns la controlul programat luna aceasta si totul e in regula, iar in februarie ne-am decis sa-ti mai facem o ecografie, sa te vedem  :). Mami in perioada asta a avut si 2 examene intr-o saptamana si a trebuit sa invete....hmmm, o perioada destul de agitata pentru mine,dar a finalizat cu un minunat cadou din partea DC , ne-a sosit Gentuta Bebelushului!!!

    Te pupik dulce, scumpa!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu